.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازرسی از 73 اداره گیلان در امر حجاب

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان از بازرسی 73 دستگاه اداری مختلف گیلان در امر عفاف و حجاب خبر داد و گفت: عملکرد دستگاه‌ها نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس  عزیز پورعزیزی پیش از ظهر امروز در جلسه نظارت بر مطبوعات گیلان اظهار کرد: کمیته نظارت بر مطبوعات برای حراست از حقوق شهروندان تشکیل شده است.

وی نظارت بر بخش‌های فرهنگی و رسانه‌ای را از وظایف کمیته مذکور عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها باید آرمان‌های بلند امام (ره) را به جامعه ارائه کنند.

پورعزیزی با بیان اینکه فعالیت رسانه‌ها رصد می‌شود تا از مسیر انقلاب منحرف نشوند، تصریح کرد: کمک و پشتیبانی از رسانه‌ها موجب کاهش آسیب‌ها در جامعه می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان بر ایستادگی مقابل جریان‌های برانداز نظام تاکید کرد و گفت: بسیاری از سایت‌ها و وبلاگ‌ها مشکلاتی را برای جامعه ایجاد می‌کنند.

وی تبیین مفاهیم جنگ نرم و دشمن‌شناسی را از وظایف رسانه‌ها برشمرد و ابراز کرد: مفاخر علمی و فرهنگی باید شناسایی شده و به جامعه معرفی شوند.

پورعزیزی گیلان را دارای طبیعت خدادادی توصیف کرد و یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن فصل گرما باید از طبیعت استان استفاده صحیح شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان به کاهش جرایم مختلف در استان اشاره کرد و افزود: بعضی از جرایم در گیلان حدود 50 درصد کاهش یافته و این امر نشان می‌دهد نشست‌های کارگروههای حراست از حقوق شهروندان تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه موضوع‌های اجتماعی را با استفاده از متخصصان می‌توان تبیین کرد، گفت: 21 کارگروه، کمیته و کمیسیون در حوزه اجتماعی فعالیت می‌کنند.

پورعزیزی از بازرسی از 73 دستگاه اداری مختلف گیلان در امر عفاف و حجاب در ابتدای سال جاری خبر داد و اظهار کرد: عملکرد دستگاه‌ها نسبت به سال گذشته بهتر است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر توجه به فرهنگ عفاف و حجاب، تصریح کرد: جلوی نفوذ فرهنگ مصرف‌گرایی و نامگذاری با عنوان‌های بیگانه در اماکن مختلف باید گرفته شود.

وی خواستار حمایت از تولیدکنندگان محصولات فرهنگی شد و خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 600 بازدید از آموزشگاه‌های آزاد گیلان انجام شده است.

پورعزیزی با اشاره به فعالیت 460 آموزشگاه علمی آزاد در گیلان، بیان کرد: مراکز بدون مجوز فعالیت در استان وجود دارد و با برنامه‌ریزی باید از فعالیت‌های غیرمجاز آموزشگاه‌های علمی آزاد جلوگیری کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.231 seconds.